Kaylas

Mellofinal

Kategori: Vardagsliv

Kollar ni mellofinalen ikväll? Vilken é din favorit/dina favoriter? Har du överhuvudtaget någon favorit?

Ja säga vad man vill om mello men det är ett program som berör många av olika skäl, en del älskar det, andra gillar det inte alls. En del tycker det var bättre förr, en del tycker det é bra när det förnyas med tiden. Vad tycker du?

Själv tillhör jag den kategorin som tittar på det, skriver upp alla som går vidare till 2:a chansen, vilka som går till final osv. Jag har t.o.m. texterna till alla bidragen sparade på datorn. Men trots att jag är väldigt insatt i programmet och deltagarna så tycker jag ändå att det var bättre förr. Men det tror jag beror på åldern. Jag tillhör ju den äldre generationen.

I år gillade jag knappt ett enda bidrag, men fastnade ändå för några till slut. Så mina favoriter ikväll är; Klara Hammarström, Anton Ewald, Charlotte Perrelli, Clara Klingenström Och Arvingarna.

Här är kvällens startfält. Nu önskar jag alla lycka till med sina uppträdanden.

 
 
1. Danny Saucedo - ”Dandi dansa”
2. Klara Hammarström - ”Beat of broken hearts”
3. Anton Ewald - ”New religion”
4. The Mamas - ”In the middle”
5. Paul Rey - ”The missing piece”
6. Charlotte Perrelli - ”Still young”
7. Tusse - ”Voices”
8. Alvaro Estrella - ”Baila baila”
9. Clara Klingenström - ”Behöver inte dig idag”
10. Eric Saade - ”Every minute”
11. Dotter - ”Little tot”
12. Arvingarna - ”Tänker inte alls gå hem”

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: