Kaylas

Lördagsgodis = ryggvärk & melodifestival

Kategori: Vardagsliv

Ja usch ja, jag har haft ont i ryggen över 1 vecka nu, precis mellanryggslut och rumpa sitter värken... Fick tips på övning (träning) att göra och det hjälper lite iaf. Men man blir ju så trött när man går omkring med värk i kroppen.

Annars har veckan varit lugn, eler rättare sagt slö. Här händer inte så mycket. Var och storhandlade i torsdags, så nu finns här mat för 3 veckor framåt. Skafferi,kyl & frys é proppfulla. Skönt att ha mat hemma, och bara behöva fylla på mé lite mjölk o andra färskvaror.

Hittade oxå en underbar bok om kristaller. "The crystal bible" eller som den heter på svenska "Boken om kristaller" - Helt underbar (enligt mitt tycke) eftersom jag "jobbar" med kristallhealing. Mycket fakta, tips, lättläst,  skrivet förståligt, och många bilder gör boken användbar till fullo.


Kyligt har vi oxå i Stockholm idag, men underbart väder mé solsken, hög klar luft och ingen blåst. Om ryggen tillåter så ska jag nog ta mig en liten promenad i em. Det é ju faktiskt bara nyttigt att röra på sig lite.

Ikväll blir det tv, man kan ju inte missa melodifestival. Även om det inte alls på långa vägar är som det var förr. Men det hör liksom till att kolla på den iaf. Så det får bli en stund under fleecefilten, med lite godis o nötter.

LÖRDAGENS HOROSKOP 19 FEBRUARI 2011

Kommentarer


Kommentera inlägget här: