Kaylas

GRATTIS PAPPSEN

Kategori: Vardagsliv



Idag fyller världens bästa och snällaste pappa år! Han é ju så gullig som upplåter sin lägenhet ett tag nu när jag é här i Skövde och sommarjobbar. Vi får se hur det blir efter nästa helg, då vet jag mer hur jag jobbar och så.


Jag får ju även bo hos min lilla gumma & hennes sambo. Så på nåt sätt ska det väl ordna sig iaf. Hur välkommen man än känner sig, så é det ju alltid lite jobbigt att behöva vara beroende av andra. Jag vill ju inte vara till besvär och i vägen för någon heller.


Veckan har varit VARM, solsken é härligt, men det kan bli lite mycket ibland. Men efter den vargavintern vi hade, så behöver man ju faktiskt solvärmen också. Det é precis som när man var liten. Då var det ordentliga vintrar och soliga och varma somrar.



Vill du läsa horoskopet för helgen hittar du det i Kaylas Astroblogg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: