Kaylas

MÖRK choklad

Kategori: Vardagsliv


JA - Jag älskar MÖRK CHOKLAD. 1 eller 2 rutor till kaffet é såå gott.



Idag när jag jobbade, gick vi till LÄCKERBITEN och köpte glass. Då såg jag att de hade chokladkakor med en halt av 99% kakao. Den var jag ju tvungen att pröva - men jag vågade inte köpa en stor kaka, så det blev bara en liten ruta. En sååå häftig smak, går inte att beskriva, men jag kommer absolut köpa mer. Men man får inte bara lägga den i mun, då klibbar man ihop, utan den måste verkligen "rulla runt" i gapet.



Hann även med att mata änderna i Garpaparken, gå runt o kolla lite i affärer, promenera i Boulognerskogen och sitta och äta vår glass i kyrkoparken. Vädret var precis sådär lagom, ingen stekande sol, men ändå varmt och behagligt.

Efter jobbet promenerade jag hem oxå. Så idag har jag varit ute och gått i 5 timmar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: