Kaylas

HÖSTEN HOS LINDEX

Kategori: Vardagsliv

Det italienska modehuset Missoni samarbetar med Lindex för att stödja bröstcancerforskningen. Den unika kollektionen som lanseras den 25 september kommer att säljas i Lindex samtliga butiker i Norden, Centraleuropa, Mellanöstern samt på www.lindex.com.

Missoni-Lindex kollektionen, vars mönster och design är typiska för Missoni, består av totalt 75 delar; damkläder, underkläder, barnkläder och accessoarer, och är designad av Angela Missoni.10% av det totala försäljningspriset går direkt till kampen mot bröstcancer.

Min favorit är klänningen här under. Jag älskar stickat, så den måste jag bara ha. Den blir läcker mé ett par tights eller tjocka strumpbyxor till. Frågan är bara om jag ska ha en svart eller orange? Nog för att jag älskar svart, men jag tror det blir den orangea faktiskt. På hösten é det ju uppiggande mé lite färg. Snygg blir jag garanterat med svarta tights till, eller vad tror ni?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: