Kaylas

GOTT NYTT ÅR

Kategori: Vardagsliv

Förra årets ord tillhör förra årets språk och nästa års ord väntar en ny röst. Att göra ett slut är att göra en början. - T.S. Eliot

Med de orden vill jag önska er ALLA ett riktigt GOTT NYTT ÅR och lycka till med att förverkliga dina drömmar. Jag har en känsla att det här blir ett bra år.


Nyårsafton - årets sista dag. Det är nåt magiskt med den, bara några skälvande timmar kvar av 2012. Inte för att jag kommer sakna det. Det är inte året som går till historien i mitt liv, eller så är det precis just det. Tänker tillbaka på en massa andra tolvslag… Millennieskiftet när jag stod mitt på en bro i Hallonbergen (återinflyttad till Stockholm - min barndomsstad - med nya kärleken) och såg ut på fyrverkerierna, kände mig lyckligast i världen, men saknade mina döttrar nåt enormt.

Andra nyår har jag legat i maginfluensa och festat in tolvslaget med te och rostat bröd. Men i år är jag frisk och känner mig nyfiken på 2013, det kan iaf bara bli bättre.

Nu ska här lagas finmat, bubblet är redan på kylning. Sen tar vi fram duttpennorna och spelar bingolotto – ikväll ska jag bli miljonär :) sen går jag ut och tittar på alla fyrverkerier - Vad ska ni göra?

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: