Kaylas

GRATTIS VICTORIA

Kategori: Vardagsliv

 
Min farmor var ett stort "fan" av kungahuset. Hon höll reda på det mesta som hände där. När hon började prata om att min Pärla skulle gifta sig mé Carl-Philip tyckte jag det gick lite för långt. Även om jag visste att hon inte menade allvar, utan mest skämtade om det hela.

Idag har jag själv blivit en sann royalist - jag é stolt över att vi har en monarki i Sverige, och jag följer gärna och glatt vad som händer i familjen Bernadotte. Så idag säger jag GRATTIS på 35-årsdagen Victoria! Hoppas du får en fin dag mé både tårta & presenter.

Kommentarer

  • Pärlan säger:

    Ja hon pratade ofta om att jag skulle gifta mig med Sveriges prins när jag blev stor.. Så blev det inte, men tur är det för då hade jag ju inte hittat den prins jag nu har.

    2012-07-14 | 18:06:39
    Bloggadress: http://fnyberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här: