Kaylas

OSIS - IGEN

Kategori: Vardagsliv

Vad var det jag skrev häromdan? Jo, så som det nya året börjar blir hela året – eller? Ja i så fall får jag otur hela 2014.

Ja idag var det dags igen :( Hade bokat tvättstugan här i em. Körde 4 maskiner, bl.a en massa lakan och handdukar. Tvättar och lägger in i torktumlaren - jag hör att den startar och låter som vanligt, men skylten om felanmälan ligger på golvet, så jag blir lite konfunderad. Öppnar luckan och kollar - jo det é varmt där inne. Men när jag sen kommer tillbaka - då é alla lakan blöta och lite varma. Torktumlaren snurrade inte, bara blåste ut värme. Så inte blev min jättehög med alla sängkläder och badlakan torra inte. Nu har jag hela lägenheten full mé fuktig tvätt...

Ja det é inte bara torktumlaren som är ur ffunktion, jag é inte heller helt felfri. Halva lördagen och igår, hade jag ont som f-n av gallstensanfall... Men idag é jag bättre igen. De har ju gjort ultraljud men såg inga stenar, men läkaren sa oxå att sitter stenarna inne i gallgångarna ser de dem inte - då får man göra en vanlig röntgen. Och det har dom inte gjort. Ja jag ska ringa våc igen i veckan, för så här kan jag inte gå omkring, och ha ont var och varannan dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: