Kaylas

Bröllopsdag

Kategori: Vardagsliv

Grattis till oss hjärtat! Du min älskade man, tack för att du finns vid min sida i nöd och lust. I år firar vi kristallbröllop (15 år) och jag älskar dig mer för varje dag jag har dig i mitt liv. Det har varit härliga år som har gått så fort, och gett oss så mycket. Det går upp och ner - men du är mitt liv, mitt allt. Tack älskade för all kärlek jag får av dig. Jag är så lycklig och tacksam över våra år tillsammans. Önskar oss många fler härliga år, ser fram mot att bli gammal med dig min kära.

 
Vår bröllopsdag 2000. Vilken ljuvlig dag det var. Så vacker och speciell jag kände mig. Och vilken stilig man jag hade vid min sida. När jag tittar på fotona från den dagen bara ler jag. Det känns som igår och samtidigt så länge sedan. Vi har upplevt och gått igenom så otroligt mycket tillsammans.

Jag minns vår bröllopsdag in i minsta detalj. Jag har alltid älskat detaljer, de stora dragen kan ibland kvitta, men en hastig doft eller en kvick rörelse kan etsa sig fast i mitt minne. Jag minns att jag senare sa till dig "hela livet ut" istället för det klassiska "tills döden skiljer oss åt" just för att få en mer positiv ton, med motiveringen att man inte ska tala om döden en så lycklig dag som på en bröllopsdag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: